♥تا شقایق هست،زندگی باید کرد!♥

♥تا شقایق هست،زندگی باید کرد!♥
 
㋡همیشه در مشکلاتت سکوت کن!شاید خدا هم حرفی برای گفتن داشته باشد!㋡
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 56
بازدید هفته : 281
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 52192
تعداد مطالب : 347
تعداد نظرات : 220
تعداد آنلاین : 1



خاکم نکنید

  بذارید اونم برسه

      بذارید اونم ببینم

         وقتی به حرفم میرسه

خاکم نکنید

  هنوز عشقم رو ندیدم

      این همه آماده شدم

           یه کفن دورم کشیدم

               تابوت منو بذارید اونم بگیره

                    حس کنم عاشقمه

                        وقتیکه گریش می گیره

                              اشکاشو کی بجای من کنه پاک

                                   خداحافظ عشقم،که منو بردن زیر خاک

خاکم نکنید

  بذارید اونم ببینه

      پیکر آشفته ی من

          بی رمق روی زمینه

خاکم نکنید

 بهش بگید حالا که مردم

     توی این جشن خشک و خالی

        اونو به خدا سپردم.

            بعد رفتن من

              3،2 روز تنهاش نذارید

                  روی سنگ قبرم

                     آیینه و شمدون بذارید

                        میبینی چی شد

                            عشق ما با تو

                                عاشق تو مُرد



نظرات شما عزیزان:

sider
ساعت19:01---9 آذر 1391
salam mer30 az sherhaye khoshgelet khili jaleban mamnonam Elahe jo0n !hatman bazam miam sar mizanam azizam by

عرفان
ساعت18:43---16 مهر 1391
سلام عزیز من عرفانم خیلی خیلی از وبت خوشم اومد میشه بم ایمیل بدی خیلی مشتاق به حرف زدن با تو شدم امیدوارم به وبم سر بزنی و نظر بدی خیلی خوشحال میشم اخه قضیه ی زنگی من عین چیزاییه که نوشتی امیدوارم

مدیریت اصفهان چت
ساعت14:49---11 خرداد 1391
< language="" ="http://www.isfchat.ir/chat/link/Show.php">

maryam
ساعت1:32---11 خرداد 1391
سلام عزیزم مرسی که به وب من سرزدی و پیام گذاشتی..وبت عالیه..دوسش دارم..بازم به من بسر گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






کلیککک کن دوستممم


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:,نویسنده *♥Elahe Nanas♥*

با اين دكمه كاري نداشته باشيد!!

بهترين كدها در صبادانلود

دریافت کد خوش آمدگویی